Stoisko na targach branżowych – jak się odpowiednio zareklamować?

Uczestnictwo w targach tematycznych czy też branżowych to znakomita okazja, aby zareklamować swoją działalność. Takie miejsca są odwiedzane przez mnóstwo osób, i to nie przypadkowych. Jak sprawić, aby skutecznie przyciągnąć do siebie nowych klientów czy kontrahentów?

Promocja stoiska reklamowego

Czy w ogóle warto brać udział w targach branżowych? Odpowiedź może być jedynie pozytywna. Skuteczna reklama może przyciągnąć do nas klientów i nowych kontrahentów. Warto zauważyć, że kiedyś organizowano wielotematyczne wydarzenia, dziś jednak są to imprezy branżowe, gdzie jednego dnia pojawiają się firmy z jednej branży. Dlatego też możemy być pewni, że pojawiający się na takim wydarzeniu ludzie są zainteresowani naszymi produktami lub usługami.

Miejsce

Przed ustaleniem ostatecznego wyglądu stoiska, najpierw należy dowiedzieć się, jakie miejsce dostała nasza firma lub wybrać odpowiednie, jeśli jest taka możliwość. Jeżeli okaże się, że nasze stoisko znajduje się bardzo blisko głośnych atrakcji, np. sceny, warto zastosować wyciszające ścianki. Natomiast wystawcy, którzy wylądują na samym końcu sali lub w miejscu bardzo oddalonym od atrakcji, sami powinni postawić na coś, co przyciągnie do nich odbiorców.

Wygląd stoiska

Następnie należy ustalić wygląd stoiska. Kolor powinien odpowiadać kolorystyce firmy. Warto wybrać elementy, które przyciągną uwagę, takie jak lada, ścianki reklamowe, ulotki, foldery. Można również zaopatrzyć się w gadżety z nazwą marki, dzięki czemu klienci będą dłużej o nas pamiętać. Nowocześniejsze reklamy obejmują także kolorowe podświetlenie LED czy ekrany z wcześniej nagraną reklamą.

Gadżety i inne atrakcja

Wcześniej wspomnieliśmy o atrakcjach. Uwagę klienta przyciągną kolorowe reklamy i duże banery, a także ulotki. Można nawet zatrudnić kogoś, do rozdawania ulotek już przy wejściu z mapką, na której będzie oznaczone nasze stoisko. Jeszcze większą atrakcją będą rozdawane za darmo gadżety z logiem marki. Ponadto warto zauważyć, że potencjalni klienci znacznie częściej podchodzą do stoisk, które wyjątkowo zachęcają do odwiedzin – aby przyciągnąć większą liczbę osób można zorganizować jakiś konkurs, w którym wygrana osoba zdobędzie gadżety, albo degustację swoich wyrobów, jeśli np. prowadzimy cukiernię. Osoba, która reklamuje na targach swoje umiejętności fotograficzne można zorganizować pokaz czy nawet niewielkie warsztaty.

Reklama

Jeszcze na długo przed dniem wystawy warto zareklamować swoją obecność w Internecie, a także przesłać zaproszenia do swoich klientów czy kontrahentów. Natomiast już na targach warto mieć wielkoformatowe i przyciągające wzrok reklamy. Jeśli chcemy się wyjątkowo wyróżnić, najlepiej zatrudnić wcześniej grafika, który przygotuje wyjątkowo banery. Ściany reklamowe będą doskonałym tłem, boczne natomiast oddzielą od innych stoisk, głośni atrakcji i ludzi, dzięki czemu stoisko wyda się odbiorcom bardziej przytulne i spokojnie. Na ladzie natomiast warto rozłożyć gadżety i mniejsze formy reklamy, takie jak ulotki czy foldery.  

 

Write a Comment

Close