Efektowna wizytówka – jakie usługi wybrać, by nadać jej wyjątkowy wygląd?

Wizytówka powinna czytelnie prezentować wszystkie informacje o firmie. Nie oznacza to jednak, że nie może mieć unikatowego wyglądu.

Po świecie efektownych zdobień wizytówek oprowadza firma Studio eM z Krakowa: https://drukcyfrowy.krakow.pl/oferta-drukarni/druk-wizytowek/.

Dlaczego warto zamówić wizytówki?

Chociaż dzisiaj wiele spraw biznesowych załatwia się online lub telefonicznie, wizytówki nadal nie wychodzą z użycia. Te niewielkie kartoniki pozwalają na szybkie przekazanie podstawowych informacji o firmie klientów lub kontrahentowi.

Na wizytówkach umieszcza się informacje jak:

  • nazwa firmy
  • imię i nazwisko osoby posługującej się wizytówką
  • adres siedziby firmy
  • numer telefonu
  • adres strony internetowej
  • adres e-mailowy

Dodatkowo wizytówka może zawierać także inne dane, na przykład numery NIP, REGON, krótki opis oferty firmy.

Dobra wizytówka – czyli jaka?

Nie ma jednego uniwersalnego projektu wizytówki, który jest tym najlepszym dla każdej firmy. W zasadzie ustandaryzowany jest tylko jej format, który wynosi 90 x 50 mm lub 85 x 55 mm.

Dobra wizytówka to taka, która czytelnie prezentuje informacje dotyczące firmy. Materiały, uszlachetnienie, orientacja, czcionka na wizytówce są już efektem indywidualnych ustaleń z projektantem i drukarnią wykonującą usługę. W efekcie wizytówki są tak różnorodne, co jednocześnie pozwala na wyróżnienie firmy na tle je konkurentów.

Z przykładowymi projektami wizytówek można zapoznać się na stronie Studia eM: https://drukcyfrowy.krakow.pl/oferta-drukarni/druk-wizytowek/.

Jak nadać wizytówce oryginalny wygląd?

Aby wizytówka mogła wyglądać efektownie, stosuje się obecnie szeroką gamę metod uszlachetniania, które pozwalają na nadanie jej unikatowego wykończenia.

Wśród najczęściej wybieranych usług uszlachetnienia wizytówek znajdują się poniższe:

Foliowanie

Wizytówki są pokrywane foliami matowymi, błyszczącymi albo aksamitnymi. Dzięki temu papier jest zabezpieczony przed uszkodzeniem, wygląda bardzo efektownie i może być przyjemny w dotyku.

Złocenia i srebrzenia

Dzięki tym metodom uszlachetniania można sprawić, że wizytówka nabierze unikatowego wyglądu poprzez złote lub srebrne napisy albo grafiki. Do tego celu stosowany jest specjalny typ folii.

Perforacja

Aby wizytówka wyglądała niebanalnie, może być też perforowana, czyli dziurkowania. Wizytówki tego typu często używane są wtedy jako metki, bileciki.

Zaokrąglenie narożników

To popularna metoda wykończenia wizytówki, dzięki czemu wygląda ona estetycznie – wizytówki z ostrymi narożnikami są bardziej podatne na wygięcia.

Eko papier

Ciekawym pomysłem na wykonanie modnej obecnie wizytówki jest wykorzystanie do tego celu papierów ekologicznych. Na taką ofertę decydują się często te firmy, którym zależy na podkreśleniu swojej dbałości o środowisko.

Tworzywo sztuczne

Wizytówka może być nie tylko drukowana na papierze, ale także na tworzywie sztucznym. Dzięki temu jest ona nie tylko bardziej odporna na uszkodzenia, ale również wygląda bardzo efektownie.

Jak widać, wizytówka może być wykończona na wiele sposobów, by wyglądała efektownie. Możliwości są nieograniczone!

  1. Justyna

    Od jakiegoś czasu zastanawiam się i szukam pomysłu na drobne prezenty dla swoich Klientów, które można by było wysłać albo wręczyć osobiście. Oklepane smycze, breloki, notesy kubki czy długopisy dawno już się wszystkim przejadły. Szukam czegoś niebanalnego co mogło by się przydać. Chodzi o to by nie dorzucali tego do stosu podobnych rzeczy od innych Zleceniobiorców czy Klientów. Branża może mało kobieca bo TSL ( Transport Spedycja Logistyka). Nie wszystko musi mieć logo ważne by było fajne i oryginale a zarazem uniwersalne.

Write a Comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

− 3 = 6

Close